Passeig pel Pop Art del CFGS de GIAT

A Recursos turístics, hem dedicat una sessió a Andy Warhol, principal representant del moviment Pop Art.
No hem pogut veure les 231 obres que va crear al seu estudi “The factory” lloc de trobada d’artistes com Lou Read, Bon Dylan, Salvador Dalí i David Bowie, que li va dedicar una cançó, però si s’hem acostat a les seves principals obres com la sèrie Campbell, el retrat de Marilyn Monroe, el dòlar, la Coca-Cola i més que l’alumnat ha investigat.

Com tots els artistes que han revolucionat conceptes, Warhol, ha estat polèmic i molt qüestionat, però alguna cosa tindrà que a Pittsburgh està el museu més gran dels EUA, dedicat a un únic artista, ell!!!
I les seves obres i estil de vida continuen sent un referent de moda.

Potser serà per una de les seves frases més populars “en el futur tot el món serà famós durant 15 segons” Aquesta frase va vaticinar el poder actual dels Mass Media i xarxes socials i reality shows.

A quadres s’ha quedat l’alumnat de 2n del CFGS de GIAT quan s’ha vist al museu i és que Warhol és màgic!!!