L’alumnat del CFGS de GAT assisteix al 1r Cercle d’Empresa i Tecnologia

Avui, l’alumnat del  CFGS de GAT, ha assistit al ‘1r Cercle d’Empresa i Tecnologia’ organitzat per Disi, Palomo Consultors i l’Ajuntament de Tortosa a l’Espai Joan Moreira.

Gaudir d’una taula rodona amb les empreses més importants del territori, i de la ponència de Xavier Sala i Martín (que ha posat sobre la taula les claus de l’economia en un món cada cop més digital) sense dubte ha estat una gran oportunitat per a l’alumnat  per créixer professionalment i aprendre de les millors pràctiques que han conduït als participants a ser referents en els seus àmbits professionals.

Un matí de fer xarxa, de parlar de noves intel·ligències, de copsar que la il·lusió i la creativitat no és substituïble per cap enginy i de dir més que mai, que tot està per fer i tot és possible.

Professores acompanyants: Maria Roser Ibañez Trinchant i Carmen Yeste Castaño