La pedagogia de l’esbarjo

Des del Mòdul  MP02 “Didàctica de l’Educació Infantil”, l’alumnat de 1r EDIN ha realitzat el projecte “Creació d’un pati d’una llar d’infants”, tenint en compte els principis ideològics i metodològics per afavorir l’aprenentatge dels infants, des d’una vessant activa i participativa, on la funció dels educadors és, principalment, la d’afavorir i guiar l’aprenentatge dels nens i nenes, a través d’activitats i materials preparats i organitzats en el pati.

Seguint la metodologia ABP, l’alumnat de 1r d’EDIN ha dut a terme aquest projecte fomentant les competències professionals de treball en equip, responsabilitat, puntualitat, respecte…. Cada grup de treball ha fet una proposta de com organitzar un pati d’una llar d’infants, han fet propostes diferents, però, molt realistes, i per acabar el projecte, han plasmat les seues idees en unes maquetes.

Les següents fotos de les maquetes són una bona representació de treball que han fet.

Aprofitem per felicitar a l’alumnat pel seu magnífic treball.