III Cursa Solidària Institut Montsià

Un any més tenim aquí la Cursa Solidària de l’Institut Montsià. Un event esportiu amb la finalitat de recaptar diners per a APASA, i així col·laborar amb la seva tasca. Com l’edició anterior, es farà prèviament una cursa infantil per l’alumnat de les escoles de primària, seguidament d’una marxa solidària a peu, i per acabar, amb la cursa atlètica al voltant del parc i zona esportiva. Conjunció de competició, esport, solidaritat i activitats per als més petits amenitzada per l’alumnat d’EDIN.
La col·laboració mínima serà de tres euros i es farà a consergeria de l’Institut amb samarreta garantida fins al dia 27 de Març. A posterioritat es podrà tanmateix colaborar.
Ens agradaría comptar amb la vostra presència el dia 7 d’Abril al llarg del matí!
Us esperem agraint la col·laboració per endavant.