I Fira d’Aules Simulades a L’Ins Montsià organitzada per la família de Comerç i Màrqueting

La jornada s’ha desenvolupat en un ambient festiu on l’alumnat ha pogut aplicar les tècniques de negociació dels productes de la seva empresa.
A més han participat en un divertit Escape Room organitzat per l’alumnat de 2on Curs de GS de Màrqueting i Vendes.
Volem agrair la col.laboració de Cristina Jobs, l’artista de Deltebre que ha triomfat a nivell internacional i que va cautivar tot el públic explicant la seva experiència com emprenedora i a Marian de l’Espai Haruna per la seva sempre estimable col.laboració. També volem agrair la participació de l’Ins Andreu Nin (El Vendrell), Ins Baix Camp (Reus), Ins de l’Elbre (Tortosa), Ins Els Alfacs (Sant Carles de la Ràpita) i IFE i Dpt Administratiu de l’ins Montsiá.
Finalment, volem agrair la participació de l’alumnat de 2on d’Activitats Comercials de l’empresa TOTDAQUI i molt especialment a l’alumnat de 2on de Màrqueting i Vendes de l’empresa NATUR FRESH WORLD per la seva implicació en tot aquest projecte.
Volem donar les gràcies a la professora Anna Segura del Dpt de Comerç i Màrqueting per ser una dinamitzadora excepcional durant tota aquesta jornada.