Fira d’Aules Simulades

El passat dijous 31 de març l’alumnat de 1r i 2n IFE van participar a la I Fira d’Aules Simulades, conjuntament amb altres instituts de les Terres de l’Ebre i del Camp de Tarragona, on van presentar els seus projectes empresarials ficticis. El nostre alumnat d’auxiliar en vendes i atenció al públic va exposar els seus productes naturals: sabó d’aloevera, sabó de coco, Sticks labials, oli de calèndula, sals aromàtiques, bossa perfumada per a l’armari, caramels, mel (romer, farigola i romer). L’alumnat ha pogut posar en pràctica les competències de negociació amb altres empreses, executar comandes i atendre al públic.

A més alguns dels nostres alumnes han participat en un divertit Escape Room organitzat per l’alumnat de 2on Curs de GS de Màrqueting i Vendes.