Demostració d’instal·lació de làmines de protecció solar al centre

El passat dijous, els alumnes de l’Institut Montsià van tenir l’oportunitat d’assistir a una interessant demostració d’instal·lació de làmines de protecció solar realitzada per l’empresa Ralarsa. Aquest esdeveniment va tenir lloc al taller de carrosseria del centre, captivant l’atenció de tot el públic assistent.

Durant la sessió, els representants de Ralarsa van mostrar de forma pràctica com es realitza la instal·lació de les làmines de protecció solar, destacant-ne els avantatges i les característiques d’aquesta tecnologia innovadora. Els alumnes van participar activament en la demostració, mostrant un gran interès pel procés i fent preguntes rellevants als experts de l’empresa.

A més de la demostració pràctica, els alumnes van tenir l’oportunitat de conèixer més de prop els productes i serveis que ofereix Ralarsa. Al finalitzar la sessió, el gerent de l’empresa va compartir alguns detalls addicionals amb el públic assistent, consolidant així el vincle entre la comunitat educativa i el sector empresarial local.

Aquesta experiència ha estat extremadament enriquidora per als nostres alumnes, donant-los l’oportunitat d’aprendre sobre una tecnologia emergent i establir connexions amb professionals del sector. Agraïm a Ralarsa per la seva col·laboració i esperem continuar fomentant aquest tipus d’intercanvis en el futur.