Curs Ciberseguretat i Protecció de Dades per al professorat de l’Institut Montsià de Formació Professional

Durant aquest curs, 2020-2021, s’està impartint a l’Institut Montsià d’Amposta un curs de ciberseguretat pel professorat de la família professional d’Informàtica i Comunicacions.
Aquest curs inclou aspectes com ciberAtacs, OSINT, Pentesting, Seguretat proactiva, Protecció de dades… amb la finalitat d’elevar la qualitat de la formació professional que s’imparteix a l’alumnat dels diferents cicles formatius relacionats amb la ‘informàtica i incorporar aquest punt de vista imprescindible en la formació de qualsevol persona que treballi en administració de sistemes informàtics, o en d’altres camps relacionats amb la informàtica.
La ciberseguretat s’ha convertit en una de les principals preocupacions de qualsevol organització, i el seu impacte en el dia a dia creix exponencialment. Dins del pla de formació de l’Institut Montsià s’està impartint un curs de ciberseguretat pel professorat de la família professional d’Informàtica i Comunicacions. Aquest curs se centra en dos aspectes rellevants com són la Ciberseguretat, que inclou aspectes com ciberAtacs, OSINT, Pentesting, Seguretat proactiva… i La Protecció de dades, on es fixarà l’atenció en aspectes com el Marc Normatiu, Drets i deures i Implantació de la normativa
El professorat de l’Institut Montsià participa en aquest curs amb l’objectiu d’elevar la qualitat de la formació professional que s’imparteix a l’alumnat dels diferents cicles formatius relacionats amb la informàtica i incorporar aquest punt de vista imprescindible en la formació de qualsevol persona que treballi en qualsevol camp relacionat amb la informàtica..
Aquest curs s’emmarca dins del Pla de Formació del professorat de l’Institut Montsià, amb el què es busca l’actualització constant del professorat, tant en qüestions pedagògiques, com en els temes d’innovació que són més importants per les empreses, i s’imparteix amb col·laboració amb l’ICE de la universitat URV. Aquesta formació és impartida per l’ampostí, Jordi Gonzàlez, expert en Ciberseguretat.

Jordi Gonzalez, Formador del Curs de Ciberseguretat per a professorat, a l’Institut Montsià