Convivències a la Granja

CONVIVÈNCIES A “LA GRANJA” DE STA. MARIA DE PALAUTORDERA (BARCELONA)

Del 8 al 10 de febrer, els i les joves del departament IFE, juntament amb l’alumnat del CFGM d’APESID i l’alumnat del CFGS d’Educació Infantil del institut, van poder gaudir i disfrutar d’unes convivències a “La Granja”, situada al poble de Sta. Maria de Palautordera (Barcelona) i a peu del Parc Natural del Montseny.

Durant l’estància van treballar activitats i dinàmiques de grup, enfocades al treball de les emocions i les habilitats socials (treball en equip, de confiança, d’empatia, de comunicació positiva, de lideratge, de reflexió personal,…)

Podem dir que van ser tres dies intensos i de no parar que de ben segur recordaran i que de cara al curs vinent molts d’ells i elles voldran tornar a repetir.