Col.laboració d’Audi Merkamotor amb l’Institut Montsià

El concessionari oficial Audi Merkamotor de Tortosa a fet donació d’uns conjunts de sistemes de transmissió automàtica DSG Quattro per a poder realitzar activitats pràctiques amb ells, i així, permetre a l’alumnat el treball amb sistemes d’última generació i, de cada cop més imposició al mercat de l’automòbil, en part degut a l’aparició massiva de sistemes d’hibridacions lleugeres a 48V (Mild Hybrid) i que aparellen la cada cop més necessària etiqueta ECO de la DGT per a poder accedir a les ciutats.

Ara s’obre amb Audi Merkamotor una línia de col.laboració amb donacions de material i que aportaran a
l’alumnat, a més la possibilitat de realitzar formació en FCT i Dual a les seves instal.lacions.