Dintre del sector turístic ens podem trobar amb diversos col·lectius i com bons professionals, hem d’estar preparats per a que gaudeixen de la seva estada. Per això mateix, ahir dintre del mòdul de Protocol i relacions públiques l’alumnat va treballar la comunicació i atenció al client per a persones sordes.
La sessió fou realitzada per Guillem Carles Prieto, ex alumne dels CFGS de GIAT i GAT i que parla la llengua de signes (LSC) al que agraïm la seva col·laboració i transmissió de coneixements.
Com a introducció va fer una breu explicació de la llengua de signes en què és utilitzada per més de 25.000 persones a Catalunya de les quals 12.000 són persones sordes.
A continuació, va exposar l’alfabet dactilològic i va facilitar un glossari elaborat per la (FESOCA) amb diferents exemples relacionats amb el sector turístic (per exemple, com demanar el passaport/DNI, com els podem ajudar, entre d’altres).
Tot seguit, se’ls va explicar vocabulari de com s’anomenen, quina edat tenen, els dies de la setmana i els mesos de l’any, entre d’altres.
En conclusió, ha estat una sessió molt interessant i alhora l’alumnat ha participat de manera molt activa!
-Nous préparons les futurs professionnels du tourisme –