ACTE DE GRADUACIÓ DELS ALUMNES DE GM i GS QUE HAN FINALITZAT CICLE CURS 2016/2017

El passat 2 de juny a les 19:30h es va celebrar l’Acte de Graduació dels alumnes de GM i GS que han finalitzat cicle al nostre institut durant aquest curs 2016/2017.

L’acte va estar presidit pel Sr. Gabriel Perles, director INS MONTSIÀ, acompanyat per la Sra. Núria Gallart presidenta de l’AMPA i per l’excel·lentíssim alcalde d’Amposta, el senyor Adam Tomàs, que van fer el  lliurament dels diplomes als alumnes que es graduaven.

A més, van poder escoltar el relat de 2 alumnes, Adrià Vàzquez i Michael Pospesch que, en representació dels seus companys,  ens van explicar  les seves vivències sobre la seva estada a l’Institut.

Per finalitzar,  un petit refrigeri per a la gran quDSC_0045antitat de familiars que  ens van acompanyar i la possibilitat d’immortalitzar el moment en el photocall que s’havia preparat al vestíbul de l’auditori.

Va ser un acte molt emotiu i el més important, amb la participació de la majoria de la comunitat educativa: familiars, alumnes i professors i professores.

Des del centre volem agrair la participació i la implicació de tots els participants  i donar l’enhorabona a tots els i les  alumnes graduats/des.