25N a l’Institut Montsià

El 25 de Novembre és el Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència masclista. Com cada any, des de l’Institut Montsià realitzem diferents actuacions a favor d’aquesta causa.
Tant en el torn del matí com de la tarda, tota la comunitat educativa ens hem concentrat al pati i dos alumnes han llegit un manifest per remarcar que  seguim compromesos amb l’eliminació de totes les formes de violència masclista.

Des de les tutories d’aquesta setmana també s’ha treballat el tema més a fons en cada un dels grups.

Tal com s’ha dit en el manifest: Des de l’ Institut Montsià refermem el compromís amb la garantia de tots els drets que es veuen vulnerats amb les violències masclistes. Un compromís amb la llibertat dels infants, les adolescents i les dones que ens ha de fer també una societat més lliure. Apostem per la coeducació i per unes escoles lliures de violència”

#25N

#lesescoleslliuresdeviolencies