𝙎𝙞 𝙩’𝙖𝙥𝙖𝙨𝙨𝙞𝙤𝙣𝙚𝙣 𝙚𝙡𝙨 𝙡𝙡𝙤𝙘𝙨 𝙖𝙢𝙗 𝙚𝙣𝙘𝙖𝙣𝙩. 𝙋𝙧𝙤̀𝙭𝙞𝙢𝙖 𝙥𝙖𝙧𝙖𝙙𝙖…𝙈𝘼𝙎𝘿𝙀𝙉𝙑𝙀𝙍𝙂𝙀❗

• Ens ha quedat molt per veure, aquí teniu un petit recull del cor del Montsià.

1️⃣ Basses de la Foia:
Remor d’aigua, un singular bosc d’oms, el cant dels ocells, l’esclat de vida, tot anuncia la primavera que en pocs dies arribarà.

2️⃣ Google Lens:
“El coneixement és saviesa”. Una captura amb el mòbil li posaràs nom a la planta o arbre que t’encisa. Teníem moltes ganes de testar-la i ens ha encantat!

3️⃣ Wikiloc:
L’alumnat de 2n de GIAT va poder fer un petit tast d’aquesta eina per planificar rutes i enregistrar-les. Aviat les publicarem.

4️⃣ Masdenverge:
“És més gran del que sembla”, surt de la T-344 i endinsa’t pels seus laberíntics carrers. El 💚 del Montsià, té molt a oferir-te.

5️⃣ Lo Molí de Rosquilles
Per finalitzar, res millor que un merescut descans a l’ Spa i un àpat contemplant un antic molí d’oli del segle XVIII inclòs a l’Inventari del Patrimoni Arquitectònic de Catalunya i Medalla al mèrit turístic 2007. Agrair al gerent de l’hotel el Sr. E. Tomàs, la passió que ens ha transmès per la feina ben feta i la seva calorosa rebuda.

6️⃣ Visita sorpresa a una casa rural Can Cabirol, moníssimaaa!!!

▶️ Aquests descobriments són una petita part del fabulós guiatge de Guillem Carles i Prieto, regidor de Turisme de l’ajuntament de Masdenverge i antic alumne dels CFGS de Gestió d’allotjaments turístics i Guia, informació i assistències turístiques, com ens has dit al Centre d’interpretació, el poble no el fan els carrers, ni els indrets, el fan els seus homes i dones i nosaltres et diem:
Sou un poble extraordinari!! Guillem, tornarem que hem de veure el Mas de Pau, el… i tantes coses!

Professores acompanyants:
Eva Machirant Bataller