Apropem-nos a la Formació Professional

Ajudar a triar el futur és l’objectiu dels programes i projectes que podem trobar a la pàgina http://fapaes.cat/programes-i-projectes/ de la FAPAES (Federació de Pares i Mares d’Alumnes d’Estudis Sufragats amb Fons Públics No Universitaris de Catalunya).
“Apropem-nos a la Formació Professional” és un espai que permet conèixer més a fons les famílies professionals que ofereix la FP: els Cicles de GM i GS que es poden cursar,les sortides professionals més habituals, el grau d’inserció laboral de cada família professional i altres dades relacionades amb els estudis, d’interès per a famílies, alumnat i empreses.
En la Càpsula 08 2019/2020 preparada conjuntament @FAPAESCATALUNYA per saber-ne més de la família d’Hoteleria i Turisme, Anna Navarro Rodríguez, alumna en #FPDual del 2n curs del CFGS de Guia, informació i assistències turístiques i la seva mare Maria Núria Rodríguez Montserrat ens acosten la seva experiència com estudiant i família respectivament.
Des de l’ Institut Montsià agraïm a tots els que heu col•laborat i coopereu en la difusió i coneixement de la nombrosa colla d’arguments per estudiar FP i esperem que us agradi la càpsula