Els alumnes de GIAT-GAT celebren el centenari de la Societat Musical la Unió Filharmònica d’Amposta.

El 24 de gener, l’ alumnat dels CFGS: Guia, informació i assistències turístiques i Gestió d’ allotjaments turístics, acompanyats de les professores T.Bonet, S.Labernia i C.Yeste, van visitar al Museu de les Terres de l’ Ebre una exposició molt especial: «100 anys de Música, Cultura i Societat. La Unió Filharmònica d’Amposta» enquadrada en el calendari d’ actes que l’entitat ha preparat per a celebrar el seu centenari.

En una visita guiada a càrrec de la Sra. Núria Gómez , presidenta de la societat, vam fer un viatge pel passat i el present, tot passejant pels cinc àmbits temàtics de l’ exposició : les Persones, la Memòria, el Paisatge de la Fila, l’ Escola i el Futur. L’ acurada tria dels elements exposats i les precises i amables explicacions de la nostra guia ens van transmetre significat i context que ens ha acostat més a la història d’Amposta i les Terres de l’Ebre.

Estem segurs que el futur de l’ entitat se escriurà en clau de sol, fa, do i també en clau d’ èxit, fruit de l’ esforç, generositat i professionalitat de tots els que conformen aquesta societat a la que desitgem moltíssimes felicitats i augurem llarga vida.