Call Jueu de Tortosa.

El 25 de gener de 2018 , Alba M. Codorniu i Nerea Canos, estudiants del CFGS de GIAT que cursen Dual a l’ Oficina de Turisme de Les Terres de l’ Ebre ,van fer d’ amfitriones pel Call Jueu de Tortosa als seus companys de GAT i GIAT i a les professores T. Bonet i C.Yeste. Mentre ens explicaven pels carrers laberíntics del nou i vell Call, els principals edificis de l’ època , el temps va retrocedir i el poeta hebreu Menahem ben Saruq va tornar a la seva ciutat natal per dedicar al grup la seva inspirada poesia i música.

Tornant al punt de trobada, una altre agradable sorpresa: Adrià Poy Estrada, ex-alumne de GIAT ens esperava per a mostrar-nos als Jardins del Príncep on vam poder visitar una col·lecció única a l’estat composada per 48 escultures de Santiago de Santiago Hernández. Prèviament ens va situar en el context passat de l’ antic Balneari d’ en Porcar i els diversos usos i edificis que havia acollit. Per concloure el seu guiatge ens va acompanyar al Castell de la Suda que acull el Parador de Tortosa on el Sr. Cañamero va tenir l’ amabilitat de mostrar-nos el seu interior i explicar a l’alumnat la filosofia del grup Paradors al que agraïm la seva acollida. Agrair també a Alba Codorniu i Nerea Canos, Guillem Carles i Adrià Poy el seu esforç en bastir-nos de coneixements i generar bons records.