Per què apadrinem?

El perquè de l’elecció del riu Tenes com a element a apadrinar té un doble motiu: el primer, i fonamental, és que el nostre alumnat té poca connexió amb el municipi més enllà de la realitat del seu barri. Això fa que el coneixement de l’entorn físic del poble, tot i que es treballa a primària, sovint sigui escàs. L’objectiu és crear un vincle emocional de l’alumnat amb el territori.

Apadrinem

L’altra motiu, és que com que l’Institut Hipàtia d’Alexandria és un centre petit, calia trobar un element que pogués connectar més d’un departament per poder treballar conjuntament i encapçalar el projecte. Així va ser com des de l’àrea de Ciències Socials i de Ciències Naturals va sorgir la idea d’apadrinar un tram del riu Tenes. Actualment la participació del Departament de Llengües és molt important.

cropped-IMLOGapadr

A més, l’apadrinament del riu també fa que el professorat nouvingut conegui la realitat del municipi i l’ajudi a entendre el context del nostre alumnat.