L’Hipàtia participa al Mobile Word Capital Barcelona

Mobile Word Capital Barcelona (MWCB) és una iniciativa privada que té com a objectiu ser el referent mundial  del món de la telefonia mòbil des de Barcelona.

Una de les àrees centrals de treball de MWCB és mEducation, centre de competència des del qual es potencia la transformació mòbil en l’àmbit educatiu, tant pel que fa a la introducció de dispositius i solucions mòbils a les aules com a l’impuls de l’esperit emprenedor dels alumnes.

Dins d’aquesta àrea s’incorpora el  projecte MHM. El Mobile History Maps és un projecte de Georeferenciació col·laborativa del Patrimoni (material i immaterial) recollit per l’alumnat de les escoles de Catalunya, amb la finalitat que pugui ésser consultat per la ciutadania des d’un dispositiu mòbil a travès d’una APP específica.

MHM

El nostre centre participa amb algunes alumnes de 3er d’ESO que de forma voluntària han volgut georeferenciar alguns indrets als voltant del Riu Tenes, patrimoni que aquest curs l’Ins Hipàtia d’Alexandria ha apadrinat. Us convidem a visitar el nostre blog per trobar tota la informació.