La Societat Catalana de Matemàtiques premia el nostre alumne Àlex Rodríguez

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El dimecres passat, 25 de maig del 2016, la Societat Catalana de Matemàtiques va fer lliurament d’un dels premis de les proves Cangur 2016 a l’Àlex Rodríguez García, alumne de primer d’ESO de l’Institut Hipàtia d’Alexandria.

alex1

En un acte presidit per la consellera d’Ensenyament, l’Honorable Senyora Meritxell Ruiz Isern, que va tenir lloc a l’Hotel Campus de la Universitat Autònoma de Barcelona es va fer l’entrega dels premis als millors classificats en aquestes proves.

image

De prop dels 17 000 alumnes de primer d’ESO que hi van participar, l’Àlex va quedar en desena posició. Des del centre estem molt orgullosos per la seva fita i el felicitem pel seu talent matemàtic i la constància per superar-se dia a dia.

1. Laura

Moltes gràcies a tots els que esteu felicitant l’Àlex i també moltes gràcies als qui heu confiat en ell i li heu donat l’oportunitat de viure aquesta experiència. Estem tots molt orgullosos i contents.