La continuidad de los parques, Julio Cortázar

Dins l’hora del PLEC i emmarcada en la formació que rep el professorat de l’Hipàtia d’Alexandria per l’impuls de la lectura (ILEC), els alumnes de 3r d’ESO van realitzar una activitat orientada a promoure el gust per llegir.

A partir del relat de Julio Cortázar La continuidad de los parques, els alumnes van muntar un vídeo on, a banda d’enregistrar el moment de la lectura dramatitzada del conte, havien d’intercalar imatges de les creacions artístiques que la lectura els havia suggerit.

El resultat de l’activitat ha sigut divers ja els alumnes tenien total llibertat a l’hora de triar els materials i les tècniques de les seves creacions. Aquesta llibertat ha fet que l’activitat hagi estat ben rebuda i valorada pels alumnes: