Festa de comiat dels alumnes de 4t d’ESO. Promoció 2015-19

Divendres, 21 de maig, alumnes, famílies i professors vam poder celebrar la festa de comiat de 4t d’ESO. En aquesta festa es va posar de manifest la qualitat artística d’aquesta promoció com l’evidència  d’haver assolit de forma excel·lent les competències tant curriculars com personals i socials.

A part dels vídeos, balls i música en directe, els diferents representants de la comunitat educativa van prendre la paraula. Volem agrair la participació de l’AMPA, les famílies, les tutores i l’ajuntament per la seva col·laboració i entusiasme en fer d’aquest dia un record molt especial per a tothom.

En acabar la festa, els pares van organitzar un sopar a Can Prat amb un vídeo preciós sobre l’evolució dels alumnes en aquests quatre anys, jocs i decoració fantàstica. Gràcies.

I ara ja acabem el curs donant les gràcies a tothom i recordant-vos que les portes de l’Hipàtia estan sempre obertes.