Èxit del primer Carnestoltes de l’Hipàtia

L’alumnat va canalitzar a través dels seus delegats i delegades de classe la proposta de celebrar el Carnestoltes al centre per primera vegada. Van fer arribar la proposta al Claustre a través de l’Assemblea de Delegats i després de demostrar la feina d’autogestió de cada grup classe, avui ens hem disfressat.

La temàtica que es va consensuar va ser que cada grup es caracteritzés a partir del tema d’un llibre llegit a l’aula o d’alguna lectura complementària de classe.

La primera part del matí ha transcorregut amb normalitat de primera a quarta hora i a partir de cinquena, tots els grups (excepte 3rA que tenia prevista una activitat de Tutoria) s’han començat a disfressar.

1rA: Els barrufets
1rB: L’Odissea
2nA: Els esportistes
2nB: Hippies
3rA: La Celestina
3rB: Taula periòdica dels elements
4tA: Catrina, la festa de la morta a Mèxic
4tB: Romeo i Julieta

Tots vuit grups han desfilat davant del jurat compost per la Míriam (la nostra administrativa), en Xavi (el nostre conserge) i professorat voluntari. Han valorat la cohesió de grup durant l’actuació que havien preparat i la originalitat.

2nB

El primer premi ha estat per 2nB, que s’ha endut la copa i llaminadures pel grup, el segon per 4tB i el tercer pel 1rB, amb una altra caixa de llaminadures com a regal.

4tB

S’ha de dir que tots vuit grups han fet que l’experiència sigui molt positiva. Farem la valoració amb profunditat i reflexionarem sobre tot el que ha après el nostre alumnat amb aquest llarg procés de treball iniciat al mes de novembre i culminat avui. La iniciativa dels delegats i delegades ha estat clau per fer que durant dues hores, l’empenta de l’Hipàtia l’hagin dut els alumnes amb l’ajuda del professorat que s’ha deixat motivar i que ha col·laborat i facilitat l’acte.

1rB

Des d’aquí també volem agrair al grup De cara a la pared i a la gestió d’en Sergi Ambròs per la cessió de l’equip de música i so.

Moltes gràcies a tothom per aquest primer Carnestoltes de l’Hipàtia!

Visca l’Hipàtia!

1. Retroenllaç: El Far d’Hipàtia s’obre al món | El Far d'Hipàtia