Els alumnes de l’Hipàtia surten a TV3

Dimarts, 24 de maig, les càmeres de TV3 van aterrar a l’institut. Abans que els alumnes i professors s’adonessin que havien arribat, des de la finestra de l’aula d’informàtica van voler enregistrar algunes escenes del dia a dia del pati dels alumnes de 1r i de 3r. A continuació van voler participar de la reunió d’avaluació del projecte TEI del centre amb els delegats de 1r i de 3r i la coordinadora del projecte, la Bego Gutiérrrez, professora de música de l’institut. En acabar van entrevistar als participants.

Carles

Avui, dijous, al final del Telenotícies migdia, la cadena televisiva ha emès un petit reportatge en el que es mostra com l’escola Rosa Oriol i l’Ins Hipàtia d’Alexandria han posat en marxa el projecte TEI com una eina més del projecte de convivència que té com a objectiu fomentar la relació dels alumnes de diferents cursos a través del diàleg i el respecte.

elsa

El projecte TEI consisteix en que els alumnes de 3r apadrinen un alumne de 1r d’ESO. Al llarg del curs els alumnes dels dos cursos programen activitats de cohesió per millorar la convivència, de vegades, de caire grupal i d’altres de caràcter individual. Entre d’altres aspectes, permet que els alumnes de 1r s’integrin amb més confiança en el centre i comencin a iniciar activitats amb autonomia, iniciativa i creativitat.

Podeu accedir al clip clicant a sobre de la imatge següent:

3alacarta