Alumnes de l’Hipàtia meravellen la Garriga amb Mar i Cel

Èxit majúscul de l’actuació de 18 alumnes de 3r d´ESO de l’Hipàtia d´Alexandria interpretant les següents escenes de l´obra Mar i cel: “La cort”, La ilaha il.là làh”, “Per què he plorat?” i “L’himne dels pirates”.
L’alumnat, que oferirà l’obra completa adaptada de Dagoll Dagom el proper 24 d’abril al Teatre de l’Aliança de Lliçà d’Amunt dins els actes de Sant Jordi de l’institut, s’estrenà el passat 18 de març a La Garriga, amenitzant la mitja part del XIè Certamen de lectura en veu alta, impulsat per Fundació Enciclopèdia Catalana i el Departament d´Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.

image

Gairebé com artistes professionals els alumnes disposaren de camerinos propis i un cop finalitzà l’actuació, el presentador feu la petició de repetir la tercera escena “Per què he plorat?”, un duet protagonitzat pels dos protagonistes del musical, Jara Rodriguez en el paper de Blanca, i Kevin Begara en el paper de Saïd.

El vídeo mostra un dels assajos, en concret l’escena “Per què he plorat”: