Xerrada-col·loqui amb el periodista Carles Prats a 4t d’ESO

Divendres 2 de març, el periodista i conductor del Telenotícies migdia de TV3, Carles Prats, va ser amb els alumnes de 4t d’ESO A, B i Amunt.
Durant més d’una hora i mitja va respondre a les seves preguntes al voltant de la crisi humanitària dels refugiats i sobre el paper i els límits del periodisme i els mitjans de comunicació; també va escoltar algunes de les reflexions i inquietuds que havien anat sorgint en el treball a l’aula.

Aquesta xerrada-col·loqui s’emmarca dins el projecte World conflicts: global issues que estan portant a terme els alumnes de 4t a les àrees d’Anglès i Ciències Socials amb la metodologia CLIL-AICLE.

Durant unes setmanes, estan analitzant els principals conflictes mundials i una part del treball sobre la situació dels refugiats el van fer a partir del documental My friend que va codirigir el mateix Prats i que relata la vida al camp de refugiats d’Idomani el maig del 2016.

Els nois i noies van quedar impactats de sentir el seu testimoni i van agrair la proximitat i sinceritat que va demostrar en tot moment.

Moltes gràcies Carles per la teva visita!