Prèvia a la VIII Duatló de l’Hipàtia

Avui 14 de setembre l’alumnat de 4rt ESO ha fet el reconeixement a peu del recorregut de la propera VIII Duatló de l’Hipàtia, que es farà a principis de novembre. D’aquesta manera els i les alumnes han pogut reconèixer les pistes forestals per on es realitzarà la prova. En total, serà 1km de cursa a peu+6 km de bicicleta+800 m de cursa a peu. Es podrà escollir entre la modalitat individual (+competitiva) o bé la modalitat per parelles (+cooperativa).

Avui han caminat una volta (3km) del circuit i s’han identificat amb l’entorn per tal de poder gaudir més de la prova d’aquí unes setmanes. Fins no arribi el moment, i dins de l’àmbit de l’assignatura d’Educació Física, es faran entrenaments de resistència al Pinar de la Riera en vistes a l’activitat.

Finalment, afegir que nois i noies han registrat el recorregut a l’app Strava (aquesta app serveix pel seguiment de l’exercici físic i també incorpora funcions de xarxes socials) per tal que, qui vulgui, pugui entrenar-se i superar-se per les tardes!