Podcast Hipàtia_Episodi 5: Estada a França

En aquesta ocasió podrem escoltar un podcast realitzat per les alumnes de 4t ESO, Nayara Andrades i Yaiza Flores. Ens parlaran del viatge a França dut a terme el curs passat per visitar la Cité de l’Espace, un parc temàtic orientat vers l’espai i la seva conquesta, situat a Tolosa de Llenguadoc. Però no només escoltarem parlar de la Cité. També podrem conèixer aspectes de l’hotel d’allotjament, de les gresques clandestines nocturnes, dels esforços per veure un partit del Barça o de les relacions que es van establir amb alumnes francesos trobats al llarg de l’estada. Finalment, la Nayara i la Yaiza, entrevistaran a la professora i al professor acompanyants, l’Helena i en Joan, aquest últim ja absent aquest curs de l’Hipàtia, que també parlaran de la seva experiència francesa.