Podcast Hipàtia_Episodi 2: Les “liadas” a l’Hipàtia

En aquest segon episodi dels podcasts de l’Hipàtia podrem escoltar, amb guió, edició i locució de tres alumnes de 4rt ESO, l’Àlex Castillo, en Pol Priego i en Bryan Artacho, la confessió “distorsionada” d’altres alumnes del centre al voltant de les bretolades i malifetes més recordades durant la seva estada a l’institut: des d’utilitzar tubs d’assaig com si fossin espases a veure sortir volant alguna cadira per la finestra de la classe. En qualsevol cas, totes de l’alçada d’un campanar! En la part final del podcast, en Santi Llorà, director de l’institut, també hi diu la seva.

Així doncs, afineu les orelles!