L’alumnat de 4t d’ESO participa d’activitats AICLE

L’INS Hipàtia d’Alexandria ha portat a terme durant el segon trimestre diferents iniciatives enfocades a l’Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües Estrangeres (AICLE).

Ahir 30 de març es va presentar a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) una activitat implementada el passat 11 de febrer dins de la matèria d’Educació Eticocívica cursada per l’alumnat de 4t d’ESO.

IMG_3721

La professora del centre Àngels Quílez, juntament amb Sonja Andjelkov, Judith Domínguez i Luna Muñoz, totes elles estudiants del Postgraduate in Content and Language Integrated Learning (CLIL), van dissenyar una activitat amb un doble objectiu.

Per una banda, a partir de treballar continguts clau de la matèria com els conflictes mundials actuals, Síria i els refugiats, l’alumnat va tenir l’oportunitat  de desenvolupar competències com formar un criteri propi  sobre els problemes socials rellevants per construir pensament crític. Per una altra banda i pel que fa al tractament de les llengües estrangeres, l’objectiu de l’activitat pretenia familiaritzar a l’alumnat amb terminologia específica de la temàtica a través de diferents estratègies per a la millora de la comprensió lectora.