La casa de Bernarda Alba, de la Cia. ANTZOKI TEATTERI

Aquest divendres, dia  16 de novembre, els alumnes de 4t d’ESO de l’Hipàtia han tingut la gran sort d’anar a veure l’obra de teatre que han acabat de llegir dins l’àmbit lingüístic de llengua  i literatura castellana : La casa de Bernarda Alba, a Porta 4 al barri de Gràcia.  A més a més, de fer-nos la representació exclusivament per a nosaltres, s’han avingut a fer-nos un col·loqui en acabar la representació. Els alumnes han pogut parlar amb les actrius ,solventar dubtes i mostrar-los la seva opinió. Tot plegat ha estat molt profitós. Aquí teniu algunes de les opinions en sortir de l’espectacle:

” L’obra que hem vist ens ha sorprès perquè, malgrat l’espai reduït de l’escenari i la sala, s’ha desenvolupat molt bé.” Ana M.  i Lia.

“Les actrius ho feien molt bé, estaven molt ficades en el paper” D. Soto.

” La insonorització de la sala podria haver estat millor” Carles i Jordi.

” Les actrius han interpretat molt bé els seus papers i han transmès molt bé els seus sentiments” Nico i Anna.

” Ens ha sobtat quan hem vist una noia cantant poemes de Federico García Lorca” Alba i Laia.

” El personatge que més m’ha impactat ha estat el de l’àvia, perquè era molt difícil de representar” Alexis.

” Hem vist que l’obra tenia poc attrezzo. Per exemple: han creat un terra amb uns plàstics que després representarien la roba que cusen a escena” Ariadna i Noè.

”  Introduir cançons enmig de l’obra la fa més interessant” Yara.

” L’obra ha estat ben estructurada i tot perfecte” Albert i Sergi.

” Ens ha agradat molt l’obra tot i que sabem que no ens agrada el teatre ” Dani Miñana i Víctor Rodas.

” L’obra ens ha semblat molt entretinguda i interessant. Els personatges estaven molt ben representats. A més una persona podia fer més d’un personatge i això ens ha agradat. L’escenografia ha estat molt encertada, perquè amb bosses de plàstic, cadires i teles ja podien representar tota l’obra.

El personatge que més ens ha agradat ha estat l’Adela. I per últim l’escena que més ens ha agradat ha estat la que es posen a cosir totes plegades. També ens ha agradat l’escena en què l’Angustias s’adona que l’Adela s’estava veient amb Pepe Romanao “.Esther Oliva i Lídia Luna.