Ein unvergessliches Erlebnis (Una experiència inoblidable)

Aquesta tarda la Júlia Arbós i la Lara Curado, alumnes de 4rt ESO, tornen a casa després de passar tres setmanes molt intenses a Nuremberg, la segona ciutat més gran de Baviera, a Alemanya. Les dues han participat en un intercanvi amb l’institut MOS Franken (Montessori Fachoberschule Franken), en què han desenvolupat un programa formatiu i acadèmic molt complet.

D’una banda, han fet de suport lingüístic a les classes d’espanyol de l’institut i també de suport escolar a una escola de primària de la mateixa Fundació Montessori. Aquestes tasques els ha permès convalidar el Servei comunitari, obligatori per tots els i les alumnes de 4rt ESO, però també ha estat, a la vegada, un context idoni per desenvolupar les seves competències personals i socials.

D’altra banda, han participat en determinades classes de l’institut com a alumnes, de manera que han tingut l’oportunitat d’integrar-se en la vida quotidiana del centre i viure la seva realitat.

La segona part de l’intercanvi tindrà lloc després de Setmana Santa quan les companyes alemanyes arribaran a casa nostra.

Júlia i Lara, us felicitem per la vostra valentia i us desitgem una bona tornada !