Colònies emocionals i de cohesió amb els alumnes de 4t a Rupit.

El dia 3 i 4 d’octubre els alumnes de 4t d’ESO van anar a treballar les emocions i la cohesió de grup a la casa de colònies La Devesa, a Rupit. Amb l’ajuda de l’empresa LLeure 2000 i d’uns monitors molt preparats i eixerits, la Llum, la Berta i en Ferran, van jugar, riure, plorar i aprendre moltíssim al llarg d’aquesta estada.

Les valoracions per part dels alumnes  són molt positives. Manifesten que van poder relacionar-se i conèixer-se millor entre ells. Que han après a expressar-se millor, que si cooperen tots plegats fan equip. Com a resum, diuen, que han estat unes colònies molt enriquidores, però que els hauria agradat uns dies més.