3r ESO visita The World of Bansky

El passat divendres 4 de febrer l’alumnat de 3r ESO de l’Hipàtia va anar a Barcelona a visitar l’exposició The World of Bansky, organitzada des del departament de Visual i Plàstica, i que va resultar ser tota una experiència immersiva gràcies al taller creatiu en què l’alumnat va poder participar.

Bansky està considerat actualment com el mestre del Street Art i està ja consagrat com un artista de prestigi mundial. L’artista anglès, no obstant, ha sabut preservar el seu anonimat sense deixar d’impactar-nos regularment amb obres murals i happenings de tot tipus. Prèviament a Barcelona l’exposició s’ha pogut veure a París.

Us compartim imatges de la jornada!