Exposició de fotografies de l’entorn del Tenes a la Biblioteca municipal

Durant tot aquest mes de maig  la biblioteca municipal de Ca l’Oliveras ha acollit l’exposició de fotografies que l’alumnat de 2n d’ESO de l’institut va fer el 6 d’octubre durant al sortida que van fer des de Tutoria.

Durant tot el matí, els alumnes van poder captar imatges de racons singulars de l’entorn del riu Tenes i fins a l’ermita de Santa Justa per participar en el concurs per escollir les dues millors instantànies.

Hi van participar 15 imatges i són les que aquests dies han penjat de les parets de la part dreta de la primera planta.

Des d’aquí volem donar les gràcies a tot el personal de la biblioteca per la bona acollida que, una vegada més, ens han ofert.

Gràcies!