Els alumnes de 2n d’ ESO visiten el Saló del Manga

Dia 30 d’ octubre el Departament de Visual i Plàstica va organitzar una activitat per als alumnes de 2n d’ESO: participar a la XX edició del Saló del Manga de Barcelona, que està situat al costat del centre comercial Les Arenes.

Van tenir l’ oportunitat de veure molts estils diferents de manga i van fer diverses activitats, com per exemple dibuixar rostres manga, participar en un concurs de dibuix, on regalaven una bossa amb tot tipus d’elements relacionats amb el manga (cromos del pou, ninos, llapis i bosses de patates); també van poder disparar amb pistoles de paint ball (on havien d’estar acompanyats per alguna professora) i fer tallers per aprendre japonès, encara que ningú no s’hi va apuntar.

Al saló, hi havia diferents pavellons, amb diverses zones; hi havia botigues, on alguns alumnes van comprar braçalets, gorres, samarretes, i fins i tot  una capsa de maincraft; una la zona de pícnic, de nintendos i consoles; un jardí amb bonsais tradicionals del Japó, etc.

Molts alumnes van sortir a veure el concert que feien a la zona exterior dels pavellons, organitzat per la gent afeccionada a aquest estil tan divertit.

El fet que el Pikachu sigués el protagonista de la XX  edició, els va agradar molt a tots, ja que aquest personatge va ser molt conegut a la seva infància. Alguns  visitants anaven disfressats amb tot tipus de disfresses relacionades els personatges famosos de còmics i  sèries.

A un 96% dels alumnes, els va agradar molt l’experiència de passar un dia en un món tan diferent  i atractiu com la cultura del Manga, i poder participar en la gran oferta  d’activitats lúdiques i didàctiques que  s’hi oferien.

manga

Les activitats com les disfressa promouen la participació de l’alumnat al Saló del Manga.

manga2 manga3

Paula Martínez, Paula Álvarez, Margarita Alarcón, Yaiza Albarracín,

Mar Porcar, Enrique Gómez i Laura  Carrillo

(alumnes de 2n A i 2n B).