Darrera Edició de la Pedalada/Caminada del Projecte Tenes de l’Hipàtia

El passat dilluns dia 8 vàrem iniciar a l’Hipàtia, un cop més i per darrera vegada, el projecte L’Hipàtia al Tenes, amb la tradicional pedalada/caminada que ens va permetre redescobrir l’entorn més proper al municipi a través del riu Tenes.

Els i les alumnes de 2n, 3r i 4t d’ESO van ser  els veritables protagonistes de la jornada, sempre acompanyats d’un equip STAFF format per docents del centre, i fins i tot exalumnes i familiars dels alumnes.

La meteorologia ens va voler acompanyar gratament durant els 18 km que es van  pedalejar i caminar per les pistes forestals a tocar del riu, fins a arribar al Flix ja dins del terme de Bigues i Riells.

El projecte continua durant tota la setmana, aprenent i interactuant coneixements i experiències amb diverses matèries amb la il·lusió que n’haguem de posposar alguna per pluja.

Des d’aquí volem agrair el suport de Protecció civil i la Policia Local de Lliçà d’Amunt i aquest any també a Protecció civil de Santa Eulàlia de Ronçana.

La coordinació entre les dues Proteccions civils va ser excepcional i vam poder constatar la gran tasca que fan pels seus municipis respectius. Moltíssimes gràcies Adrià i Jordi per la vostra implicació!

Us compartim algunes fotos!