Una mostra de l’Hospital Tranquil

Els alumnes del teatre extraescolar de l’Hipàtia d’Alexandria i la seva professora Alicia Puertas segueixen treballant. El confinament no els ha apagat pas la il·lusió ni  les ganes d’esdevenir actors. Tenien previst interpretar l’obra L’Hospital Tranquil de Vicent Marçà aquest final de curs com a cloenda d’aquesta activitat tant enriquidora. Tanmateix les circumstàncies els han fet canviar de plans. De fet, tenir capacitat d’adaptació és un dels trets que ha de tenir un bon actor. El “coronavirus” els ha posat a prova i tots els nostres alumnes l’han superada amb nota, de ben segur. Tot seguit podreu gaudir amb la primera mostra de l’obra Hospital tranquil confinat. Moltes gràcies Alícia i “molta merda” a tots els actors!!! Endavant, imparables!!!

1. Alícia Puertas

La veritat és que el confinament ha suposat un gran repte per a tots!! I els alumnes han estat a l’ alçada!! Les classes de teatre virtuals ens obliguen a treballar diferent, però treiem grans aprenentatges. Seguirem oferint videos representatius de les classes.
    Fins aviat i gràcies!!!