El Certamen de Sant Jordi ja està en marxa a l’INS Hipàtia!

Des de fa un parell de setmanes l’alumnat de l’Hipàtia participa en el Certamen literari de Sant Jordi. Aquests alumnes han començat ja a deixar volar la seva imaginació i creativitat literària per produir textos escrits diversos: microrelats, poemes, visual poems… De ben segur, el jurat tindrà molta feina per triar els textos guanyadors! Fins el 30 d’abril no ho sabrem, ja que es donaran a conèixer a la tradicional Gala de Sant Jordi de l’INS Hipàtia d’Alexandria. Aquí us deixem un exemple del procés de creació dels alumnes de 1r.