1r ESO visita la Tarragona romana

El passat dimarts dia 15 l’alumnat de 1r ESO de l’Hipàtia va fer una visita a la Tarragona romana. Sota l’acompanyament d’un guia, alumnes i professorat, van poder conèixer de ben a prop llocs tan emblemàtics com l’aqüeducte, les muralles i l’amfiteatre romà. A més, una maqueta arqueològica els va mostrar com era aquella Tarraco de fa gairebé 2000 anys. Un dia gairebé primaveral i un sol ben mediterrani es van deixar sentir durant tota la jornada i van ajudar a fer d’aquesta un dia que amb tota probabilitat perdurà en la memòria dels nois i noies durant molt de temps.

Us deixem algunes fotos de la jornada!