Projecte TAC

Participem en el projecte Innovació Pedagògica Tecnologies digitals per a l’aprenentatge.

El centre ha considerat que els alumnes han de saber desenvolupar-se en els diferents entorns tecnològics i per aquest motiu s’ha decidit formar part del projecte mobilitzem la informàtica, scratch challenge i l’àmbit de la comunicació digital. Es començarà a introduir als alumnes a la programació i la robòtica ja des de 1r ESO i fins a 4t amb el pes a la nota de tecnologia i informàtica. També es vol treballar amb el disseny i la impressió 3D. El centre ha apostat per fer comprar chromebooks als alumnes (el curs passat a 1r d’ESO i ara ja en tenen els de 1r i 2n) ampliant així l’ús de les tecnologies TAC de l’alumnat complementant-ho amb la introducció de la programació i robòtica.

Objectius específics i indicadors

1. Dissenyar activitats digitals en les diferent àrees
  2. Fer un banc de recursos digitals per fomentar la inclusió educativa.
  3. Formació per al professorat en metodologies per a l’aplicació de les eines TAC.

Els INDICADORS corresponents són:

• Número d’activitats digitals que es realitzen en cada departament.
  • Actualització de les aplicacions digitals incloses en les programacions docents.
  • Aplicacions realitzades a l’aula.
  • Exposicions dels treballs realitzats pels alumnes.
  • Resultats de les competències digitals.

Si s’incrementen en un 5% cada curs, els indicadors en competència digital, el grau d’assoliment del projecte serà satisfactori.