Informació preinscripció 2024/2025

Us comuniquem que els alumnes que el curs 2024-2025 han de cursar 1r d’ESO en els
centres públics, hauran de formalitzar la preinscripció del 8 de març al 20 de març.

Preinscripció curs 2024/25:

La documentació que cal lliurar és la següent:

– Full preinscripció emplenat (podeu descarregar-lo de la web del Departament o
recollir-lo al Centre el dia de la reunió informativa)
– Volant empadronament
– Fotocòpia DNI pare i mare (estrangers NIE i passaport)
– Fotocòpia DNI alumne/a (alumnes estrangers NIE i passaport)
– Fotocòpia llibre família on consta l’alumne/a
– Fotocòpia carnet de família nombrosa o monoparental (si és el cas)

Per tal de reduir la presència de les famílies en els centres educatius, es preferible realitzar la sol·licitud en suport informàtic.

S’elimina la necessitat de presentar la sol·licitud i la documentació en paper al centre, i queda substituïda per l’enviament del resguard de la sol·licitud i la documentació necessària, escanejada o fotografiada, mitjançant un correu a la bústia electrònica oficial del centre e3006708@xtec.cat

Per als casos en què els sol·licitants no puguin fer la presentació telemàtica, es podrà demanar una cita prèvia i venir al centre.

Horari d’atenció telefònica: De 8:00 a 14:30  del 8 al 20 de març

Horari d’atenció presencial: De dilluns a divendres de les 7:30 a les 14:30 hores.

Us saluda cordialment,
L’Equip Directiu