Beques

Programa de becas Fundación Amancio Ortega per a aquells alumnes que vulguin gaudir de l’experiència i estada a Canada o EEUU durant un curs escolar (equivalent a 1r de batxillerat). Alguns dels requisits són estar cursant 4t d’ESO, i tenir a 3r d’ESO una nota mitjana de curs igual o superior a 7 i una nota d’anglès igual o superior a 7.

Per a més informació i accés a la sol.licitud.

El nostre centre fa uns anys acollia alumnes de diferents nacionalitats mijançant l’organització AFS intercultura. L’Institut forma part del grup de Centres Col.laboradors d’AFS amb l’oportunitat de poder optar a beques per participar en intercanvis culturals. Si esteu interessats en estudiar en un altre país durant un curs o un trimestre i acollir un estudiant a casa, trobareu tota la informació en el següent enllaç.