Pla d’Esport Escola

El Pla de l’Esport a l’Escola va ser impulsat pel Consell Català de l’Esport en col·laboració amb la Generalitat de Catalunya i adreçat principalment a incrementar la participació dels joves en activitats físiques i esportives en horari no lectiu en el propi centre educatiu i, alhora, emprar aquestes pràctiques per a la difusió i educació en valors i per a l’adquisició d’hàbits saludables.

L’institut  participa des del curs 2006-2007 en aquest Pla de l’Esport a l’Escola.

Gairebé cada any s’organitzen trobades esportives als tres instituts de la comarca amb els alumnes d’ESO. També s’organitzen activitats extraescolars esportives juntament amb l’AMPA.

El fet de participar del Pla ens ha permès tenir accés a una dotació per comprar material