Projecte Iniciem

En línies molt generals pretén posar a prova els talents i les passions dels alumnes, amb l’acompanyament d’adults referents per aconseguir canvis positius en la relació del jovent amb els aprenentatges, amb els seus iguals i amb els adults.

Es tracta d’organitzar un currículum i un horari de permanència diferent, amb estades formatives en empreses i entitats de Santa Coloma de Queralt, mitjançant conveni establert amb el Departament d’Ensenyament i l’Ajuntament de Santa Coloma de Queralt.

Trets característics del projecte:

— Tutoria pròpia

— Aules-taller externes a l’institut per la part pràctica.

— Estada a l’empresa a partir de l’octubre fins acabar el curs dos dies a la setmana en horari de 9 a les 12:30.

Hi ha alguns alumnes que, paral·lelament, assistiran unes hores a l’aula d’acollida per tal d’aprendre el català.