ESQUIADA A LA MASELLA

ESQUIADA A LA MASELLA 2017

Un any més l’ Ampa ha organitzat  la sortida a l’estació d’esquí de la Masella. La data d’aquest esdeveniment esportiu va ser dilluns  27 de febrer, dia festiu triat com a  lliure disposició per part del nostre institut. L’excursió a la Masella va incloure el viatge, el curset d’esquí/snow (2h), forfait, lloguer i assegurança. L’ aposta per aquest tipus d’activitat és compartit per la resta de centres d’ensenyament de la nostra comarca i nosaltres no voliem perdre l’oportunitat d’oferir als nostres fills un dia on poder practicar  l’esport alpí a un espai natural, fred i divertit. Enguany, han participat 18 alumnes del Mercader, tot i no ser gaires van compartir la jornada i viatge amb l’associació Animan’s.

La sortida va tenir lloc a l’estació d’autobusos d’Igualada a les 6,30h.  No van passar ni dues hores, quan ja trepitjaven neu. Es van distribuir els alumnes perquè disposaren de les equipacions, i es van formar els grups segons la pràctica i experiència dels nostres nois i noies. El bon temps els va acompanyar en tot moment, les dues hores de monitor els va ajudar a desafiar l’equilibri de molts, el sol i la neu van formar part d’un dia inoblidable.

L’arribada va ser les set de la tarda a la mateixa estació d’autobusos d’Igualada.

ESQUIADA A LA MASELLA 2017