4ESO Servei Comunitari curs 21-22

L’alumnat de 4t d’ESO del nostre centre comencen aquesta setmana el Servei Comunitari, com cada any, i com marca el Departament d’Ensenyament. S’han de fer un servei d’un total de 8-10 hores de durada en diferents projectes oferts des de quatre entitats municipals amb qui tenim el plaer de col·laborar. Es tracta de Creu Roja, Càritas, Eixarcolant i Joguines Sense Fronteres.

Aquests dies hem començat a tenir les visites de les primeres entitats (Càritas i Joguines Sense Fronteres) que ens han explicat com funciona l’entitat i aquells serveis que ofereixen perquè l’alumnat tingui més clar cadascun dels serveis i pugui, així, triar aquell que s’ajusti millor a les seves necessitats.

Els propers dies vindran les altres dues entitats que resten (Creu Roja i Eixarcolant).

Això ha arrenca!