OPTATIVA REVISTA. Xerrada d’educació sexual

E. AGUT I G. CUEVAS (3R ESO E)

Sabem realment què és el sexe?

El passat 15 de novembre, la Marta, de l’organització “Dones amb Empenta” d’Igualada, va venir a fer una xerrada sobre sexe als alumnes de 3r d’ESO de l’Institut.

La xerrada es va iniciar amb el joc de les cadires, en el qual es formulaven preguntes, cada vegada més intimes, i si t’identificaves amb aquesta qüestió, havies d’aixecar-te i canviar de lloc. A la següent activitat es repartien unes targetes per iniciar una explicació sobre les MTS (Malalties de Transmissió sexual), i fer una metàfora de la rapidesa amb què es poden escampar.

Per últim, hi havia una petita presentació en què es parlaven els temes conversats amb més profunditat.

La majoria dels alumnes han apreciat aquesta xerrada i els ha semblat molt interessant.