Biel Llenas informa: T-Debat

Dimecres passat els alumnes de 3r ESO vam anar a veure una obra de teatre que es realitzava a la sala d’actes.

La companyia que representava l’obra es deia T-Debat i l’obra que representaven, “KDM X AKBA PTO”. L’objectiu era fer reflexionar als alumnes sobre els estereotips de la societat i dels adolescents fent un debat després de la representació.

L’obra es basava en un conflicte que tenien 3 adolescents amb problemes d’amor, orientació sexual… La companyia, 2 nois i 1 noia, representaven els personatges d’uns alumnes de 15 anys  que havien de fer un treball en grup i per certs problemes acaben separant-se i deixant la relació.

El debat va començar sense èxit i poca participació però a poc a poc es van animar els alumnes a donar la seva opinió i va acabar funcionant.

Des de la revista informa, Biel Llenas.