1ESO Projecte horts

Des de fa tres cursos, l’alumnat de 1r d’ESO de l’institut porta a terme el Projecte Horts.

Cada grup-classe té assignat un espai d’hort i setmanalment grup d’alumnes de cada tutoria s’encarrega de regar els espais i així poder gaudir d’aquest petit hort!

Aquest projecte és coordina des de les tutories amb la col·laboració d’Eixarcolant que és una entitat que porta a terme diferents activitats i tallers que es fan al centre.

Des del Col·lectiu Eixarcolant ens ajuden en la posada en marxa de l’hort i seguiment en diferents moments del curs.

Hem netejat aquests espais, tret les herbes i llaurat, ara ja hem començat a plantar les faves, enciams, bledes, maduixeres…

També hem compartit la nostra experiència amb l’alumnat del projecte eTwinning “Creando espacios educativos”